آمار

تعداد نشریات285
تعداد نشریات سازمان83
تعداد شماره‌ها3,094
تعداد مقالات34,552
تعداد مشاهده مقاله49,450,801
تعداد دریافت فایل اصل مقاله79,879,251
خواجویی پور, امین, محمدی نژاد, امیر, خوبیاری شورباز, حسن, شعبان زاده, مهدی. (1395). انتخاب استراتژی بازاریابی رقابتی با به‌کارگیری فرایند تحلیل شبکه‏ای (مطالعه موردی: شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 24(2), 25-43. doi: 10.30490/aead.2016.59031
امین خواجویی پور; امیر محمدی نژاد; حسن خوبیاری شورباز; مهدی شعبان زاده. "انتخاب استراتژی بازاریابی رقابتی با به‌کارگیری فرایند تحلیل شبکه‏ای (مطالعه موردی: شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 24, 2, 1395, 25-43. doi: 10.30490/aead.2016.59031
خواجویی پور, امین, محمدی نژاد, امیر, خوبیاری شورباز, حسن, شعبان زاده, مهدی. (1395). 'انتخاب استراتژی بازاریابی رقابتی با به‌کارگیری فرایند تحلیل شبکه‏ای (مطالعه موردی: شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 24(2), pp. 25-43. doi: 10.30490/aead.2016.59031
خواجویی پور, امین, محمدی نژاد, امیر, خوبیاری شورباز, حسن, شعبان زاده, مهدی. انتخاب استراتژی بازاریابی رقابتی با به‌کارگیری فرایند تحلیل شبکه‏ای (مطالعه موردی: شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 24(2): 25-43. doi: 10.30490/aead.2016.59031


counter
سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب