دادخواه، ب. محمدی، ا. م. مظفری، ن. محمدنژاد، س. مولایی، ب و دادخواه، د. (1388). ویژگیهای اعضای هیات علمی خوب براساس دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل.. مجله بهداشت، درمان و مراقبت، 11 (4)، 43-9.
درخشان، ا. دارابی، م. سعیدی، م و کیانی، م. (1392). بررسی دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مورد معیارهای یک استاد خوب. فصلنامه اخلاق پزشکی، 7 (25)، 122-97.
درگاهی، چ. هامو زاده، پ. صادقی فر، ج و رعادابادی، م. (1389). ارزیابی معیارهای قابل انتظار معلم برای آموزش مؤثر. پیاورد سلامت، 14 (3-4)، 91-8.
سیف، ع. (1383). معیارهای شایستگی معلم. مجله مدیریت آموزش و پرورش، سال سوم، 3 (4)، 33-28.
صیامیان، ح. بالاغفاری، ح. علی گلبندی، ک. رضانژاد، س. ف. شریفی نیک، م. شهرابی، ا و قاضی زاده، ز. (1391). ویژگیهای یک استاد خوب ازدیدگاه دانشجویان. مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران، 22 (96): 113-106.
فراستخواه، م. (1388). دانشگاه ایرانی و مسئله کیفیت، انتشارات آگاه، چاپ اول.
قربانی، ر. حاجی آقاجانی، س. حیدرفر، س، انداده، م و شمس آبادی، م. (1388). دیدگاه دانشجویان پرستاری و پارا پزشکی در مورد ویژگیهای یک استاد خوب دانشگاهی. مجله دانشگاه علوم پزشکی سمنان، 10 (2)، 83-77.
کرمی، م. رستمی، م و کریمی، ا. (1386). ارزیابی معلم از دیدگاه کیفیت مدیریت. مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی آموزش علوم پزشکی، ایران، کرمان.. 6 الی 8 مهر.
محمدی، م و محمدی، ج. (1393). بررسی دیدگاه اعضای هیات علمی دربارهی محیط یادگیری دانشگاه علوم پزشکی زنجان. مجله توسعه، آموزش در علوم پزشکی، 7 (15)، 126-117.
مرادی پادوک، م و عزیزی حسن وند، ح. (1393). شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان و نقش آن در بهبود کیفیت دانشگاهی. اولین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت در نظامهای دانشگاهی، تهرانف دانشگاه صنعتی شریفف اردیبهشت.
مظلومی، م. رهایی، س. احرام پوش، ز. سلطانی، م. (1387). ویژگیهای اعضای هیات علمی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه یزد. مجله علوم پزشکی هرمزگان، 14 (3)، 266-3.
وهابی، ا. (1392). ویژگیهای یک استاد خوب از دیدگاه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی سنندج. مجلهی توسعهی آموزش، 7 (13)، 82-90.